Oferta pracy: Asystent Kancelarii Ogólnej Placówki SG w Dorohusku
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek
na stanowisko: Asystent Kancelarii Ogólnej Placówki SG w Dorohusku Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Placówka Straży Granicznej w Dorohusku
Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych w celu łatwego i szybkiego dostępu do wybranych dokumentów
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie oraz wysyłanie dokumentów w celu sprawnego ich obiegu
- Prowadzenie bieżącej kontroli pod względem formalnym wytworzonych przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych w celu zapobieżenia ewentualnym błędom
- Ewidencjonowanie dokumentacji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej platformy e-doręczeń
- Udział w organizowaniu i prowadzeniu prac związanych z brakowaniem i niszczeniem dokumentacji BC w celu utrzymania należytego porządku w dokumentacji służbowej
- Kompletowanie i przygotowywanie akt zakończonych spraw przed przekazaniem do archiwum zakładowego w celu ich archiwizacji
- Zastępowanie kierownika kancelarii ogólnej w przypadku jego nieobecności w celu zabezpieczenia sprawnego funkcjonowania kancelarii.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie średnie;
- umiejętność posługiwania się pakietem biurowym MS Office;
- dyspozycyjność, punktualność, samodzielność
- znajomość przepisów Decyzji Nr 167 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 26 listopada 2020r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2020r., poz. 59 z póź.zm);
- znajomość przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz. U. z 2024r. poz. 632);
- znajomość Ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024r. poz.1045);
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990
(nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później); - posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni spraw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych;
- prawo jazdy kat. B;
- czytelny, staranny charakter pisma ręcznego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV;
- List motywacyjny;
- Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później);
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia;
- Kopia prawa jazdy kat. B;
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych - jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Praca samodzielna, wymagająca odpowiedniej organizacji pracy. Pracownik ustala jej tryb decydując, które zadanie należy zrealizować w pierwszej kolejności. Obowiązki na stanowisku są wykonywane w oparciu o ustalone procedury. Pracownik zwraca się do przełożonego jedynie w sytuacjach bezprecedensowych. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe asystenta Kancelarii Ogólnej Placówki SG w Dorohusku nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
OFERUJEMY
- indywidualny rozkład czasu pracy;
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy;
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- miejsce parkingowe.
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail.
- W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972r. będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej”.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.
Planowana data zatrudnienia: 05.05.2025r., umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4967,95 zł + dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy.
Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-38
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2025r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm - Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
- Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.
- Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.
- Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.
- Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
- Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.
- Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.